onsdag 18 maj 2011

Engelskt strul

Det här ska förhoppningsvis...


bli en sån här.


Jag blev aldrig klok på beskrivningen till Jess. Efter två mer eller mindre vetenskapliga försök ger jag upp. Nu ska här repas upp och jag ger mig på ännu en engelsk design. Hoppas det går bättre den här gången. Den lilla koftan Shallot är från Rowan´s Purelife Recycled Collection.


Är på tal om det nyss hemkommen från London, där jag naturligtvis skulle besöka Loop. Men min handväska blev stulen i frukostmatsalen på det där skithotellet, så planerna kom av sig lite. När jag efter många om och men spärrat allt, polisanmält och fixat ett nytt pass på ambassaden blev det istället shopping (för nån annans pengar) vid Sloane Square. Kläder från Banana Republic till dom stora och Gap till dom små. Garn får det bli nästa gång, jag planerar ett återbesök hyfsat snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar